Лiнiя консультацiй
(+38) 044 581-42-84 (+38) 066 118-21-91
На зв'язку з 09.00 до 17.00
без перерви з понеділка по п'ятницю
  1. Головна
  2. Статтi
  3. Для чого потрібна CRM-система з інтегрованою телефонією

Для чого потрібна CRM-система з інтегрованою телефонією

16.04.2020

Сучасний бізнес в 2020 році практично не може якісно функціонувати без автоматизації робочих процесів. Однак ще не всі підприємці знають, що таке crm система і навіщо потрібна ця програма в їхній сфері діяльності.. 

Термін «CRM» перекладається і розшифровується як «управління взаємовідносинами з клієнтами». Програма фіксує звернення клієнтів в загальну базу, допомагає перенаправити його до відповідального співробітника і проаналізувати результат взаємовідносин.  

Які проблеми вирішує CRM?

Софт збільшує кількість дзвінків, які обробляються, покращує ефективність роботи персоналу, полегшує створення і ведення клієнтської бази. Ведення всієї історії звернень клієнтів дозволяє проаналізувати роботу конкретного співробітника, а в разі його відпустки, лікарняного або звільнення - всі дані залишаються в системі, і клієнти не втрачаються. 

Але і це ще не всі переваги crm і причини, навіщо потрібна автоматизація такого роду. Вона налагоджує зв'язок між працівниками (в софті зберігаються їхні номери з фото), організовує швидку взаємодію між необхідними фахівцями.

Переваги впровадження crm-системи з телефонією і навіщо це потрібно

CRM фіксує всі запити, що надходять до компанії, сортує їх по користувачам і співробітникам, які відповідають за конкретне замовлення або сферу діяльності. Такий підхід дозволяє більш ретельно ставитись до кожного клієнта, обробляти його звернення набагато швидше і, в разі повторного дзвінка / замовлення, об'єднувати всі дані в одну картку.

В сучасних умовах впровадження CRM-системи на базі програмних продуктів "1С" не буде повноцінним без інтеграції з АТС компанії - телефонією. 

Найбільш якісний і ефективний продукт в цій сфері «Рарус: Інтеграція з телефонією (СофтФон)». Він створений лідером в сфері розробок програмного забезпечення для бізнесу - компанією Рарус.

Найкраща програма дає можливість ефективно управляти зовнішніми і внутрішніми дзвінками, стежити за якістю їхньої обробки, аналізувати статистичні дані за конкретний проміжок часу. Використання ПП на практиці найбільш чітко показує навіщо потрібна інтеграція crm з телефонією. Про це свідчать відгуки користувачів і високий рейтинг софта.

Для чого потрібна телефонія?

CRM з телефонією прискорює роботу з дзвінками: час відповіді, переадресацію, запис в базу даних. Користувач отримує ряд переваг, встановивши «Рарус: Інтеграція з телефонією (СофтФон)»:

  • Фіксацію всіх дзвінків і запис розмов;

  • Автоматичне визначення номера постійного клієнта і додавання в базу нових;

  • Швидкий зв'язок між працівниками;

  • Легке налаштування під конкретну діяльність.

Особливості впровадження crm і навіщо потрібна така інтеграція більш детально викладені в описі продукту.



Автор: