Для чого потрібна CRM-система з інтегрованою телефонією
Сучасний бізнес в 2020 році практично не може якісно функціонувати без автоматизації робочих процесів. Однак ще не всі підприємці знають, що таке crm система і навіщо потрібна ця програма в їхній сфері діяльності..
Термін «CRM» перекладається і розшифровується як «управління взаємовідносинами з клієнтами». Програма фіксує звернення клієнтів в загальну базу, допомагає перенаправити його до відповідального співробітника і проаналізувати результат взаємовідносин.
Які проблеми вирішує CRM?
Софт збільшує кількість дзвінків, які обробляються, покращує ефективність роботи персоналу, полегшує створення і ведення клієнтської бази. Ведення всієї історії звернень клієнтів дозволяє проаналізувати роботу конкретного співробітника, а в разі його відпустки, лікарняного або звільнення - всі дані залишаються в системі, і клієнти не втрачаються.
Але і це ще не всі переваги crm і причини, навіщо потрібна автоматизація такого роду. Вона налагоджує зв'язок між працівниками (в софті зберігаються їхні номери з фото), організовує швидку взаємодію між необхідними фахівцями.
Переваги впровадження crm-системи з телефонією і навіщо це потрібно
CRM фіксує всі запити, що надходять до компанії, сортує їх по користувачам і співробітникам, які відповідають за конкретне замовлення або сферу діяльності. Такий підхід дозволяє більш ретельно ставитись до кожного клієнта, обробляти його звернення набагато швидше і, в разі повторного дзвінка / замовлення, об'єднувати всі дані в одну картку.
В сучасних умовах впровадження CRM-системи на базі програмних продуктів "1С" не буде повноцінним без інтеграції з АТС компанії - телефонією.
Найбільш якісний і ефективний продукт в цій сфері «Рарус: Інтеграція з телефонією (СофтФон)». Він створений лідером в сфері розробок програмного забезпечення для бізнесу - компанією Рарус.
Найкраща програма дає можливість ефективно управляти зовнішніми і внутрішніми дзвінками, стежити за якістю їхньої обробки, аналізувати статистичні дані за конкретний проміжок часу. Використання ПП на практиці найбільш чітко показує навіщо потрібна інтеграція crm з телефонією. Про це свідчать відгуки користувачів і високий рейтинг софта.
Для чого потрібна телефонія?
CRM з телефонією прискорює роботу з дзвінками: час відповіді, переадресацію, запис в базу даних. Користувач отримує ряд переваг, встановивши «Рарус: Інтеграція з телефонією (СофтФон)»:
-
Фіксацію всіх дзвінків і запис розмов;
-
Автоматичне визначення номера постійного клієнта і додавання в базу нових;
-
Швидкий зв'язок між працівниками;
-
Легке налаштування під конкретну діяльність.
Особливості впровадження crm і навіщо потрібна така інтеграція більш детально викладені в описі продукту.
Автор: Rarus.com.ua