Лiнiя консультацiй
(+38) 044 581-42-84 (+38) 066 118-21-91
На зв'язку з 09.00 до 17.00
без перерви з понеділка по п'ятницю
  1. Головна
  2. Статтi
  3. Що нового в Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини, ред. 6

Що нового в Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини, ред. 6

03.03.2021

У 2021 році вийшла нова редакція ПП "Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6". Чим вона відрізняється від старої версії і чи треба на неї переходити?

Конфігурація "Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, редакція 4" була випущена в травні 2005 року на платформі 1С: Підприємство 8.0.

З моменту її випуску з її допомогою було автоматизовано кілька тисяч підприємств України, які працюють в сфері автобізнесу - автомобільних майстерень, автосервісів і станцій технічного обслуговування (СТО).

Четверта редакція відповідає чинному законодавству України (регулярно випускаються необхідні оновлення), але кілька останніх років її функціональні можливості не розвиваються.

Розвитком програмного продукту став випуск його нової, шостої редакції - "Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6".

Вибір між "старим" і "новим", як правило, зводиться до вибору між перевіреним часом і користувачами функціональністю, і можливостями, які надає новий продукт.

Другим важливим критерієм вибору є термін підтримки продукту. Очевидно, що у нового продукту він більше і після зняття з підтримки старого, перехід на новий буде тільки питанням часу.

Ще один важливий фактор - це вартість володіння:

  • вартість придбання;

  • вартість введення в експлуатацію;

  • вартість супроводу.

Це перелік основних, але далеко не всіх критеріїв вибору. Дуже часто замовники приймають рішення не самостійно, а за рекомендацією експерта - обслуговуючої компанії або знайомого ІТ-фахівця.

На думку автора статті, перехід з четвертої редакції на шосту для існуючих користувачів ПП "Альфа-Авто" поки передчасний, а ось для тих, хто тільки зараз прийняв рішення про автоматизацію свого автосервісу (СТО), краще розглядати більш сучасний продукт.

Нижче наведені основні переваги нової редакції.


Технологічні особливості:

- Сучасний інтерфейс «Таксі».

- Можливість роботи в режимі веб-клієнта і тонкого клієнта.

- Розширена настройка прав доступу, яка використовує групи і профілі користувачів.

- Наявність бібліотеки стандартних підсистем і реалізація наступного функціоналу:

  • аналіз історії змін;

  • використання повнотекстового пошуку;

  • можливість оцінки продуктивності.

Продаж автозапчастин:

- Облік запчастин по місцях зберігання на складах (коміркам).

- Можливість зафіксувати розраховані знижки при введенні ланцюжка документів.

- Розвиток механізму знижок - можливість призначати знижки на групу товарів і послуг в замовленні

- Автоматичний підбір аналогів запчастин.

Автоматизація автосервису:

- Автоматизований розрахунок термінів виконання ремонту в залежності від марки і комплектації автомобіля.

- Зручний підбір автозапчастин для робіт з автоматичним визначенням місця зберігання кожної запчастини.

- Можливість переміщення запчастин між замовленнями на будь-якому етапі робіт.

- Новий інтерфейс менеджера автосервісу, що дозволяє підвищити ефективність роботи компанії.

- Зведене ремонтне замовлення для об'єднання замовлень-нарядів в рамках обслуговування одного автомобіля.

- Групування послуг по автомобілю в розрізі причин звернення.

- Автоматизоване планування приймання автомобіля, видачі запчастин, графіка обслуговування при прийманні замовлення від клієнта на ремонт автомобіля.

- Виконання робіт за агентським договором.

Взаєморозрахунки:

- Змінено механізм закриття угод і авансів на замовлення.

- Додана можливість встановлення мінімального відсотка передоплати.

CRM:

- Нове автоматизоване робоче місце «Контакт-центр» для роботи зі зверненнями клієнтів.

- Реалізовано автоматичне введення документів по вхідним дзвінкам при використанні «Рарус: Інтеграція з телефонією (Софтфон)».


Якщо у вас залишилися питання або сумніви, звертайтеся до наших партнерів: https://rarus.com.ua/partners/

На сторінці продукту Ви можете ознайомитися з більш докладним описом можливостей і замовити безкоштовний демо-доступ.


Автор: