Лiнiя консультацiй
(+38) 044 581-42-84 (+38) 066 118-21-91
На зв'язку з 09.00 до 17.00
без перерви з понеділка по п'ятницю
  1. Головна
  2. Статтi
  3. Як збільшити прибуток в кафе і ресторані

Як збільшити прибуток в кафе і ресторані

06.07.2020

Збільшення прибутку в кафе і ресторані - актуальна тема і для власників вже функціонуючих закладів, і для тих, хто тільки планує створення бізнесу в цій сфері. У першому випадку це допоможе значно підвищити дохід, у другому - уникнути помилок і отримувати гідну виручку з моменту відкриття.

Займаємося маркетингом

Маркетинг в ресторанному бізнесі - це низка методів і кроків здатних як збільшити прибуток в кафе, так і вивести на якісно новий рівень діяльності великий ресторан. Ключову роль в прибутковості закладу відіграє впізнаваність бренду, наявність постійних клієнтів і залучення нових відвідувачів. Якщо з цим є проблеми або ви хочете знати, як збільшити прибуток в ресторані ще на етапі його відкриття - сучасні маркетингові методи в цьому допоможуть.

Продумана рекламна кампанія однозначно дасть позитивні результати. 

Анонси та акції в соціальних мережах

Якщо у вас ще немає акаунтів в соцмережах - саме час їх створювати. Необхідно створити контент-план на місяць з урахуванням майбутніх свят, заходів, кулінарних новинок в меню. Регулярні тематичні розіграші на сторінці (сертифікат на романтичну вечерю, знижка на бізнес-ланч) і акційні пропозиції для тих, хто зробить репост або відзначить вас на своєму фото зацікавлять аудиторію.

Інформацію бажано постити завчасно і регулярно, щоб якомога більше людей її побачило.

Ресторанні маркетплейси

Популярність маркетплейсів у сфері ресторанного бізнесу тільки набирає обертів, тому варто якомога швидше вивчити цю нішу і зайняти в ній своє місце. Найбільш поширені маркетплейси:

  • Tripadvisor;

  • Glovo;

  • Rozetka;

  • Menu Group;

  • Poster.

Ці сервіси пропонують ресторанам, кафе та іншим закладам громадського харчування розмістити на торговому онлайн-майданчику своє меню. Вони співпрацюють або мають свої служби доставки їжі - ваші відвідувачі можуть замовити улюблені страви у вас і принести додатковий прибуток.

Сайт закладу з можливістю замовлення

Власний сайт з можливістю онлайн-замовлення - необхідний ресторану з багатьох причин:

  • Відвідувачі, які не хочуть чекати, поки страви приготуються, віддадуть перевагу замовити їжу на сайті. Ви можете організувати послугу «страви з собою» або надати можливість замовлення онлайн і резервування столика в закладі. Це допоможе як збільшити прибуток кафе, так і зробити його більш популярним серед працівників офісів та інших людей, які мають обмежену кількість часу на обід, вечерю;

  • На ресурсі можна публікувати відгуки, проводити акції, продавати подарункові сертифікати;

  • Створити можливість бронювання окремих столиків або залу для проведення днів народження, весіль, корпоративних заходів.

  • Сайт допоможе зібрати базу клієнтів (номери телефонів, електронна пошта) і проводити розсилки з анонсами та акційними пропозиціями.

Оффлайн маркетинг для кафе і ресторану

Про класичні методи реклами в питанні «як збільшити прибуток ресторану» теж не варто забувати: продумані флаєри та листівки, вдало розміщені банери, білборди теж приваблюють відвідувачів. На них краще розміщувати інформацію про вигідні для гостей пропозиції: знижки на сезонні страви, акції, новинки, майбутні заходи.

Автоматизація процесів закладу

Якісна реклама здатна привести нових відвідувачів і зацікавити завсідників, але утримати їх і перетворити на лояльну аудиторію може приємна атмосфера, якісне обслуговування, смачна їжа і напої. А для цього всі підрозділи повинні працювати злагоджено і без накладок. Тому без автоматизації не обійтися.

Спеціалізована програма для ресторану та кафе від компанії Рарус – найбільш вдало підходить для вирішення цього завдання в 2020 році. Софт дозволяє контролювати якість виконання роботи співробітниками, збільшити кількість оброблюваних замовлень, спростити формування документації, синхронізувати діяльність всіх підрозділів. Також програмний продукт відрізняється підтримкою функцій ведення управлінського обліку, створення бюджетного і календарного плану.

Підведемо підсумки

Питання «як можна збільшити прибуток в кафе і ресторані» має відповідь з декількох пунктів: грамотна рекламна кампанія, висока якість обслуговування, відстеження інтересів аудиторії і сучасних тенденцій (активність в соцмережах, сайт з можливістю замовлень онлайн).


Автор: