Як організувати послугу їжі на винос і з собою
«Їжа на винос» користується все більшою популярністю в 2020 році. У багатьох закладах є доставка, але ця послуга не завжди рентабельна для власника. Тому варто задуматися про те, як організувати послугу «їжі з собою». Часто вона не вимагає великих витрат, збільшує кількість замовлень і лояльних клієнтів. Продумана організація функції «take away» вигідно відрізняє заклад громадського харчування від конкурентів.
Подача і упаковка
Одна з важливих складових того, як організувати послугу їжі на винос в кафе і ресторані - реклама. Разом з чеком надавайте гостям рекламний флаєр з інформацією про нову функцію і переліком доступних страв. Також варто подати оголошення в інтернеті і розповісти про послугу в акаунті закладу в соцмережах.
Подбайте про фірмову упаковку страв: вона повинна мати привабливий зовнішній вигляд і бути зручною для перенесення продуктів, без втрати якості. Перед тим, як організувати послугу їжі на винос, проаналізуйте, які з позицій меню для цього підходять, а які краще залишити як ексклюзивні - подавати тільки в ресторані. Також можна замовити фірмові стіки з сіллю, цукром, спеціями, термоупаковки і одноразові прилади у палітрі кольорів закладу. До свят і масових заходів можна підготувати тематичну упаковку для продукції.
Бронювання і підготовка замовлення
Попереднє замовлення зробить опцію «take away» більш популярною, збільшить прибуток. Багато клієнтів не хочуть чекати, поки страви будуть готуватися і вважають за краще прийти за ними в обумовлений час. Тому, щоб організація їжі на винос і з собою працювала на належному рівні, необхідно використовувати відповідний софт. Програма для ресторану компанії Рарус забезпечує оперативне оформлення замовлення. Інформація швидко передається на кухню і формується чек. Детальні описи функціоналу програми автоматизації закладу і послуги take away є на нашому сайті.
Формуємо ціни їжі на винос
Вартість страв перед тим, як організувати послугу їжі з собою в ресторані і кафе, необхідно переглянути. Значно знижувати ціну не варто, але можна надати додаткові знижки або проводити регулярні акції на їжу з собою. Клієнт повинен відчувати, що послуга йому вигідна і він може придбати страви з ресторану дешевше, ніж в меню.
Автор: Rarus.com.ua