Лiнiя консультацiй
(+38) 044 581-42-84 (+38) 066 118-21-91
На зв'язку з 09.00 до 17.00
без перерви з понеділка по п'ятницю
  1. Головна
  2. Статтi
  3. Для чого автоматизовувати автосервіс

Для чого автоматизовувати автосервіс

10.02.2020

Автоматизація робочих процесів - це делегування частини однотипних завдань спеціальним програмам. У діяльності автосервісу - це можливість відстежувати хід роботи за заявками клієнтів, дотриманням термінів ремонту, контроль поставок запчастин і інші моменти, на які необхідно витрачати додатковий час. Вона значно полегшує робочий процес і для керівника, і для співробітників: все точно знають свої обов'язки і за їх виконанням можна легко простежити. Автоматизація автосервісу необхідна, щоб:

  • Звільнити робочий час від рутинних справ (складання планів роботи, моніторинг закупівлі/продажу запчастин і т.д.);

  • Спростити роботу з клієнтською базою (створення карток, нагадування про терміни робіт, формування рахунку-фактури за результатами ремонту);

  • Скоротити кількість погрішностей і помилок;

  • Прискорити процес роботи (програма для автоматизації автосервісу швидко формує всі необхідні документи, звіти, статистику);

  • Оптимізувати всі витрати і видатки.

  • Забезпечити надійне зберігання особистих даних і комерційної інформації (є можливість розмежування доступу).

Поліпшення роботи СТО через впровадження програмного забезпечення - найбільш вигідне капіталовкладення для розвитку бізнесу. Софт дозволяє економити час і ресурси і перенаправляти їх на отримання доходу.

Інструменти для автоматизації автосервісу 

Управління бізнес-процесами вручну вимагає багато часу, тому більшість підприємців звертається за допомогою до спецінструментів - програм, які забезпечують автоматизацію певної роботи частково або повністю. Для часткового розвантаження робочого процесу можна скористатися такими інструментами:

  • Salesforce – платформа для роботи з клієнтами;

  • FunctionFox – програма для відстеження ходу роботи по замовленням;

  • Tallyfy – інструмент для планування процесів, які повторюються.

Ці програми дозволяють прискорити роботу за певними напрямками, але набагато зручніше, якщо автоматизація роботи автосервісу проходить за всіма процесам і в одній програмі. З цим завданням відмінно справляється продукт компанії Рарус – «Альфа-Авто». Він розроблений на простій та зручній платформі «1C:Підприємство» та має такі можливості:

  • Організація роботи з клієнтською базою і замовленнями;

  • Ведення оптової та роздрібної торгівлі (запчастини та комплектуючі);

  • Формування документів і організація документообігу;

  • Обмін даними між підрозділами компанії (бухгалтерія, техвідділ, автосалон).

Таким чином, Ви отримуєте універсальний якісний інструмент автоматизації бізнесу для підтримки контролю за усіма напрямками роботи.

Висновки

Якщо Ви все ще думаєте над тим, як поліпшити роботу автосервісу в 2020 році - відповідь очевидна: автоматизувати його. У цьому Вам допоможе унікальний софт від компанії Рарус -  «Альфа-Авто», адаптований під всі потреби автобізнесу. З детальним описом функціоналу програми можна ознайомитись у нас на сайті. 



Автор: