Впровадження
24.05.2021
Автоматизація компанії "ЗС Авто Груп" на базі ПП “Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини"
ПП «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4» дає можливість адаптації конфігурації під специфіку підприємства
Клієнт: ТОВ "ЗС Авто Груп"
Впровадник: Програми та сервіс, Київ
24.05.2021
Автоматизація СТО ФОП Горбач В.С. на базі ПП “Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини"
ПП «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4» допомагає підвищити ефективність обслуговування клієнтів
Клієнт: ФОП Горбач Василь Святославович
Впровадник: АБІС, Одеса
29.03.2021
Автоматизація роботи компанії "Юніт Авто" на базі ПП “Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини"
ПП «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4» надає можливість ведення оперативного обліку в єдиному інформаційному просторі, а також можливість адаптації системи під специфіку компанії.
Клієнт: Компанія "Юніт Авто"
Впровадник: Рарус Дніпро (ТОВ “Гарнет Дніпро”), Дніпро
15.10.2020
Автоматизація СТО "ГрандАвтоПартс" на базі ПП “Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини"
ПП «Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4» повністю підходить для автоматизації будь-якого українського СТО, його використання дає можливість якісно вести оперативний облік всіх процесів на авторемонтних підприємствах, приймати вчасні управлінські рішення та вести постійний контроль за роботою підприємства. Окрім цього, «Альфа-Авто» має можливість обміну даними з ПП «BAS Бухгалтерія для України» для поєднання бухгалтерського та управлінського оперативного обліку.
Клієнт: СТО "ГрандАвтоПартс"
Впровадник: Рарус Київ (ТОВ “Гарнет Київ”), Київ
01.07.2020
Автоматизація ресторанного комплексу “Кодацький кош” на базі програмних продуктів “Рарус: Керування рестораном” та “РестАрт”
ПП «Рарус: Керування рестораном, ред. 3» дає змогу вести оперативний облік всіх процесів на підприємствах харчової промисловості. При інтеграції з ПП РестАрт в якості "фронту" ці дві системи комплексно покривають усі вимоги до управлінського та оперативного обліку. Системи дають повну аналітичну звітність для управлінської ланки підприємства: власника, керівника, економіста.
Клієнт: Ресторан Кодацький Кош
Впровадник: Рарус Дніпро (ТОВ “Гарнет Дніпро”), Дніпро